tag from nayville lagi

1). Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?What will u do if u know that your friend has been back stab on u ?
dah orang nak tikam dari belakang, kalau bleh elak, elak siap2 la, tapi kalau dah dia nak tikam sangat, lantak kau la......

2). 6 orang di hati anda?6 people in your heart?
bukan 6 orang, 6 group:
parent aku
adik beradik aku
sedare mara aku
rakan2 aku
tenaga pengajar aku
diri aku sendiri


3). Anda rasa anda comel?Do u think u're cute?
ada sket la.... hahaha

4). Single or taken?
single n taken bleh tak???

5). Blog yang anda suka?Blog that u like?
nayville kot, update pasal anak sedare aku, bukan owner blog... hehe

6). adakah bilik anda kemas setiap hari?Do u clean your room everyday?
tak

7) Lagu terakhir yang anda dengar?The last song u listening?
lagu ape ntah adik aku play tadi, dari group super junior (korea)

8). Last text message?
dengan izzat malek a.k.a lorn

9). Last phone call?
dengan kak ngah aku. tele-conference gitu. hehehe..

10). Hari terakhir anda menangis?Last day u cried?
time aku sakit baru2 ni

11). List lima color favorite anda?List down 5 of your favorite colours?
biru, coklat, hijau, putih, hitam

12). Orang terakhir anda ber-YM?The last people chat with u in YM?
lame aku tak YM, guna gtalk je skng ni, so ak siyesly tak ingat

13). Game paling anda suka?Your favorite game?
xda favorite game, maen je kalo bosan, poker kot

14). Adakah anda peminat MCR?
tak

15). Apa perasaan anda jawab tag ni?What do u feel when u answering this tag?
sangat tenang dan santai

16). Anda rasa tag ini best?Do u think this tag interesting?
not bad

1 comments:

Mrs. Simplicity said...

single n taken kunun. ade awek ngaku je la. nangis time sakit ye? ko mmg suka cari penyakit kam? ala ngaku je la, ko mmg suka baca blog aku bukan sbb nia & adel je tp sebab isi cite nye kan? hhahahah..

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh