lepak-lepak dataran.....


lame aku x post blog, dek kerana exam n kebusyan yg melampau...... aku ngn paeh kebosanan, lalu kami mengambil tindakan drastik untuk keluar dari kepongpong kebosanan itu, maka nya kami pun pegi la melepak kat dataran batu pahat, dh nak masuk 2 sem aku dok batu pahat ni, tapi x penah nk terpikir pn nk lepak kat dataran batu pahat ni, tetiba lak aku dataran batu pahat terlintas kat kepala hotak aku ni, so..... aku ngn paiz tanpa membuang masa bergegas la ke dataran batu pahat 2......



gambo ni aku paling aku suka, sbb ape??? ha! ini yang kita tak tau....



sebab ape batu pahat diberi name batu pahat, ha! aku pun tak tau....



yearrrrgggghhhhh!!!!!!!!





wah! ayu sungguh lamkasorous




ni b4 berambat ke dataran, makan sat....

ni la paeh yg aku gembar gembur kan, gmbr dia 1 je aku letak sebab sume pose dia same je ngn aku tyme ni, getik lak aku nk tngk ny.... hehe



2 comments:

Mrs. Simplicity said...

weh, cantik gambo, pakai camera ape? mmg korang kalo kua 1 geng pakai baju belang2 ek? senang nanti kalo ilang bole cari ye tak?

amal_fc1303 said...

erm..
2 la kan cntik gmrb nyer..
ada la skit menarik nye blog nie.
dh ada gmbr..

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh