anak2 hj anuar & hjh rokiah

aku ada 6 adik beradik, 3 pempuan dan 3 lelaki, ape yang same antara kami berenam????? kitorng punya nama sume stat daripada huruf A dan hanya satu perkataan je kat sume nama kitorng, sbb ape??? xpenh tanya pun, yang zahir nampak sebab nye maybe disebabkan nama ayah kitorang yang stat ngn hurup A n nama dia pun seketul je..... ape lagi yang same nye kitorng ni???? 4 sure la kami ni sume anak2 hj anuar n hjh rokiah..... ape yang laen nye plak???? yang laen nya character kitorang la...... n umur kitorng walaupun aku ad kembar.... ni ada cite sket pasal anak2 hj anuar ngn hjh rokiah.....

*azyyati

D.O.B : 10.09.1981
P.O.B : hospital besar kajang
ic no : 810910-43-****
no phone : 012-5*3*3*9
character : dia ni umur dh nk masuk alam 30 an tp muke mcm budak baru nak pegi orentasi form 1, rmai kate mcm 2, kalo aku jlan ngn dia mcm aku plak abg dia, kitorng pagl dia kak long or along sbb dia anak sulung kan, happy go lucky tp kekadang dia ni emo x kene tmpat, bleh kata dia ni mak kedua dalam fmly kitorang, ad certain tyme 2 mak aku xda pehal pn, dia lak yang lebih..... sbb 2 skng ni dia jd lecturer ngn character dia yang mcm 2 mmg padan la keje dia skng ni.... dia blum kawin lg n masih blum berpunya, penah berpunya satu ketika dulu, tp ngn status lecturer skng ni aku rs x padan ngn dia, gpn dia yang kata mcm 2, memilih sngt, dh la kene langkah bendul ngn kak ngah aku, tkot kngah aku dah ad anak 6 dia still x kawen2 lg..... kawen la weyh.... aku nk merasa abg ipar no 2 lak..... hahah, aku ngn dia ni kadang2 masuk, kdng2 x, aku suke usik dia, tarik2 rambut dia, bwt lawak bodo ngn dia, mb smpi overdose aku gurau ngn dia, 2 yang dia asyik bngng je ngn aku.... dia ad satu character yang aku rs pelik gak la, dia ad badi pgg brng2 berharga, pape brng yang dia pegng insyaAllah akan cepat rosak, pecah or hancor dalam jangka masa yang singkat.... dia gak lah pemenang anugerah memiliki phone paling bnyak dlm fmly kitorng, bla nak hilang badi dia ni pn aku pn xtau......

*alyyani

D.O.B : 07.09.1982
P.O.B : hospital besar kuala lumpur
ic no : 820910-**-****
no phone : 012-6*6*8*1
character : seorng yang kecoh n senang nk bergaul ngn orng, ktorng yang bawah dia pgl kak ngah tp mak ngn ayah aku pgl dia adik, ad gak sedare laen pgl dia adik or kak ngah, mb panggilan adik 2 melekat sampai dia tua akng sbb gab yang agak jauh antara dia ngn anak hj anuar yang seteruanya, mb mak ayah aku dulu plan nak 2 orng anak je kot n knagh spatotnya menjadi anak bongsu dlm fmly, tetiba mak ngn ayah aku rs mcm x cukup n sunyi 2 orng anak, tu yang kuar smpi jd 6 skng ni..... hahah, dia dah berlaki, nm nya ridzuan, aku pgl abg wan mcm mn diorng jmpe sume korng tny la kak ngah aku sndiri, kalo nk cite 10 page pn x setel.... skng dh mamiliki mata yang ketiga iaitu cahaya mata yang bernama rania ayesha @ cucu pertama hj anuar n hjh rokiah @ anak sedare pertama azyyati, akmal, ainal, amalina n asyran.... kak ngah aku keje sbgai akauntan kat bijak aktif, firm plantation, logo fmly day diorng aku yang design.... hahhah (nak gak gtao tu...) sbb ape dia pilih accauntant???? tnya la dia sndiri, yang aku tau tu bukan pilihan dia, tyme nak isi borng upu dulu mak aku yang isikan tok dia, dia pn redah je la ambk akaun.... aku ngn dia kra kamcing gak la, skng ni dia dh ad fmly sndiri, seri alfaizin agk sunyi.... (seri alfaizin nama umah kitorng) sbb dia ni memahami kepala kitorng, mcm kak long aku muke je budak2 tapi kepela dia sama ngn kepala mak aku + kepala opah aku..... hahah.....

stakat ni dulu aku tulis, nnti aku smbung lagi tok 4 yang laen n orang baru dlam fmly kitorng..... wassalam

1 comments:

inspirasiizra said...

yang seterusnya ko x yah sambung sal family ko tu,,
aku x nak tau pun,,
cter sal awek ko lak,,


hahaaa

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh