berambat ke jb

mlm yg kitorng pg jb ni few days b4 xm..... sebab ape??? standard la bosan, kalo x bosan dh lame aku terperuk kt U 2...... xda mende nk cite sngt sbb tyme ni kitorng smpi jb agak lewat, cdng nk tngk midnite movie, malangnya wayang dh tutup tyme kitorng sampai..... so, kitorng trus je la berambat ke danga bay..... kat sini pn same gak, x sampai sejam kitorng lepak dh kena halau ngn pak guard kt situ..... pas 2 g mn???? balik la........
ni b4 blk, smpt bgmbo sekeping.....

diorng ni mangkok, bejalan jauh2 tp sume bwt muke ketat, aku sorng je la yg ber iye2 lompat2.... hahah....

1st couple

2nd couple

3rd couple

keta api ni dh stop broperasi, aku pn lenjan je la........

santapan aku pada malam itu.......

makan sat ye......




1 comments:

haniffrosli said...

ho...
nama aku adop pom ork????
wey jadi ah follower aku tek..hehehehehe

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh