menyusun paving stone (flooring)

paving stone ni batu bata yg susun kt lantai tu, aku xtau ape bahasa melayu nye, pekataan ni pun aku tau tyme aku belajor architecture dulu...... hari ni hari yang agak penat bagi tulang belakang aku, pagi tadi susun batu2 ni, bukan susun kat lantai tapi bukak batu2 yang dah sedia tersusun ni punggah kat tepi umah aku, b4 diz dah susun dah...... tapi mak aku tersilap hire pakerje nk susun bata tu.... mak aku ter hire anak2 nye melakukan kerja2 penyusunan bata tu..... dah anak2 nye bukan nye ada sijil or diploma dalam arena susun2 paving stone ni, maka nye...... heghang-heghot la jadi nye.... susulan daripada itu mak aku ambik keputusan tuk bukak balik batu2 yang disusun tu..... sekali lagi aku di hire untuk melakukan tugas yang agak berat itu.... ni yang nyepe je ni...... sugu aku bukak batu2 tu......

*heghang-heghot = senget-benget
nyepe = letih
sugu = jenuh

ni la paving stone kalo nk tau.....

ni adalah hasil susunan untuk hari ini.....

stakat ni je yg termampu untuk hari ini....

4 comments:

faizlaster said...

wos....
beng wat rajin mg r....
aku bahang kang....
hahaha

lamkasorous said...

hoo la..... aku xdop nok bukuh cekelat supe mg...
jd buruh kasor doh aku lening... hahah

Mrs. Simplicity said...

wei, tak setel2 lg ke mende alah ni? aku rasa nak hancur paving stone tu, asik kena ubah je

lamkasorous said...

alyyani:dh setel dh kalo nk ikot kn.... tp mak nk ah soon bwt blk lbh proper....

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh