lamkasorous

aku ex-student uitm, ambk architecture, senior aku kate bdk bru msk coures ni ad tradisi iaitu kami2 yg bru semester satu pada ketika itu harus menjalani aktiviti induction yg di handle oleh para senior...... hanya bdk2 sem 3 dan ke atas sahaje diberi kuasa untuk melakukan tradisi induction ni, induction ni ad setiap minggu bg pelajar sem 1, smpai la habis bdk sem 6 pny induction bru la kitorng ni kononnya dapat pengiktirafan sebagai junior diorng...... wlupun sakit lalui aktiviti induction ni, tp kalo di pk2 blk best n jadi kenagan kat uitm yg xleh aku lupakan smpi bila2.... aku masih ingat pada induction bdk2 sem 4, kami ditugaskan untuk mencipta satu makhluk yang paling pelik dngn mnggunakan material barng2 terpakai..... kami dibahagikan kepada 5 kumpulan, salah satu kumpulan antara kami telah menamakan makhluk mereka dngn nama mat le sorous, gabungan nama member kami iaitu mat le dan di inspirasi kan daripada dinosorous....... beberapa mgu kemudian aku bercadang untuk membuat nick name bru tok aku nye friendster, pk pny pk, meletakkan sorous dibelakang nama yang aku terbalikkan lamka terlintas difikiran aku, dan lamkasorous wujud secara rasminya sejak itu......... sehingga skrng sume nickname yang aku gunakan hanya lamka atau lamkasorous, aku x perlu nk pk pnjang tok mencari id yang laen daripada yang laen kalo aku nk join sosial web mcm myspase, facebook dan yg laen2 nya, sbb nickname aku ni dh cukop istimewa bg aku, dngan nama lamka dan lamkasorous ni lah, dunia akan mengenali insan yang bernama akmal bin anuar..... hahah

0 comments:

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh