kredit free.....

'selamat harijadi! nikmati panggilan suara maxis ke maxis PERCUMA pada 11-04-09. ganjaran hotlink utk pelanggan setia kami. caj biasa dikenakan utk servis lain' kesempatan yg maxis bg ni aku pn layan la call sp2 yg aku nk call, tp aku utamakan family aku la..... adik aku yg aku jrng call pn pelik kot tetiba je aku call dia, ad dlm 30 mnt gak la ckp ngn dia dan sememengnya pelik aku ckp ngn dia selama itu..... hahah.... jasa baik aku, aku pn offer gak kt mmbr2 aku kalo diorng ad sesape yg diorng nk call..... tp tu la manusia, orng dh bg betis dia nak peha, gna phone aku kalah kan aku.... aku call pn plng lme 30 mnt.... sorng mamat yg bgelar mmbr aku ni gna 180 mnt a.k.a 3jam..... tp dh kredit free, aku nk ksah ape..... thanx to maxis.....

2 comments:

Mrs. Simplicity said...

amboi2, sengal nye member ko gayut sampai 3 jam tuh! siot jek!

sure ina terharu sebab abang dia call dia setahun sekali. muahahah...

lamkasorous said...

dh free aku bg je la.... nk heran ape, bkn aku rugi pape pn.....
2gu next year la aku call korng 2 3 jam... hahah

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh