buang masa

semalam pegi batu pahat mall,mamat2 yg pegi adalah aku, ongah, paih n wan, sbb kami je antara yg masih tinggal kt uthm yg sedang study week ni..... besa la, name pun study week, xkn nk study je memanjang.... nk gak bersantai2, nak plak dengar cite kt bp mall ad it fair, tanpa membuang masa, enjin AEM 2849 dan TAL 2024 menuju ke shoping komplex yang diberi nama batu pahat mall..... agak gempak it fair nye, mksd aku bnding ngn pc fair yg penh di buat kt batu pahat, ni antara yg happening gak la..... tp point nye akng ni aku bkn nk cite psl kehebatan it fair or barang ape yg ada di jual kt situ!!! aku ad bli brng kt it fair 2, tetiba lak brng yg aku minat 2 x function, makany aku kena la pegi kedai mereka pada keesokan harinya, minah kat booth 2 pn gtao aku esok brng u siap n we will call u back, esok hari ny aku 2gu la pggilan diorng, pagi xda orng call, tngh hari xda, petang pn xda..... aku dh mula hangin, aku x pk panjang trus pg kedai barang yang aku bli 2, dengan kedaan hujan lebat, enjin moto aku asyik mati je sbb masuk air.... sampai je aku kt kdai diorng, aku stating bersuara 'u knal i lg x???'
dia reflect 'owh u..... ya, i remember, sory barang u out of stock la' tngan aku ringan je nk hinggap muke minah tu bla dia kata mcm 2....
bengang mcm mn pn aku bkn ny bleh dpt brng aku 2.... ngn badan basah kuyup, ngn tngan kosong aku pn blah je dr kdai 2......

2 comments:

Mrs. Simplicity said...

amboi, ko sedap2 je nak lempang anak org yek!

lamkasorous said...

mau aku x hangin, kate bleh siap dlm 1 hari, smpi2 kdai dia kate 3 hari lak, dh la aku pg ngn hujan lebat ny, kalo dkt aku x ksah sngt.......

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh