award




1: apa nama blog dan kenapa letak nama tu?
lamkasorous, sebab nye

2: apa nama url dan dari mana datangnya idea itu?
url lamkasorous.blogspot.com, sebab same macam soklan no 1.

3: apa method dalam penulisan anda?
mula2 berblog banyak short form, now dah kurang dah. method hentam keromo dan bahasa rojak.

4: pernah terasa nak hapuskan blog? sebab munasabab?
tak, walaupun kalau nak ikot kan aku ni bukan la hari2 ngadap2 blog. tapi sekarang ni aku rasa macam keperluan lak blog ni. bukan nak expose diri, tapi dalam pada aku gtao aku nye cerita ngan kehidupan seharian aku, maybe ada yang bleh dijadikan input2 yang berguna all the way kat sape2 yang bace blog aku.

5: pernah ahli keluarga anda baca blog anda?
pernah. apa pulak tak pernah nye. kakak aku ngan adik aku pon seorang blogger.

6: apa perasaan anda bila org kata blog anda buruk sedangkan orang lain kata blog anda cantek?
tak kesah, benda subjektif kan dan lumrah alam. diorang punye suka la nak kata ape dan aku punye suke gak la aku nak manage macam mana blog aku.

7: bila blog anda daberanakkan,,?

8: siapa orang pertama tahu anda ada blog?

9: apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sch?
soalan apa nie? aku tak faham la pakai short form nyer...

10: sepuluh orang seterusnya akan datang..
sepuluh orang faollower aku, sila la terima award ngan tag yang tak seberapa ni

0 comments:

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh