award

award: Online bestfriend award
pemberi award : nayville

tq kak ngah!

1. Write 5 interesting facts about the person who gave you this award
- seorang yang darah nye same ngan darah aku
- mempunyai dua orang anak yang muke mereka secomel uncle2 nye
- dia sedang menanti bila kah akan dapat abang ipar
- habit yang aku perasan dia ni suka kepak2 kan or patah2 kan pergelangan tangan nye
- yang pasti dia adalah akak aku

2. Jot down 10 interesting facts about yourself of your hobby (banyaknya..)
- sedang berfacebook dan berblogging
- menantikan perlawanan worldcup spain portugal
- esok bakal memperjalankan diri ke ipoh
- baru je lepas makan
- malam ni insyaAllah tido agak sedikit lambat kot
- ada cite shah rukh khan baru adik aku beli, jap lagi nak tengok
- sejuk2 ni rase nak berdating ngan toilet je keje
- hari ni satu khidmat pesanan ringkas pun aku tak dapat
- aku belum usya surat khabar lagi, sat lagi la baca
- masakan malam tadi sume berunsurkan masak belada

3. Pick your 10 most deserving recepients and describe them
semua follower ku yang rasa diri rajin nak buat, buat la ye.

1 comments:

Nur said...

mempunyai dua orang anak yang muke mereka secomel uncle2 nye...?????

haha.. uncle nye comel ke?? haha

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh