tag from ina

by the way, macam pernah ku lihat tag ini, tapi di mana ya.....

1:adakah anda rasa hot?
hot dari segi ape?? appearence aku memang "hot", kalau tak takda la warna kulit aku macam sekarang ni kan, huhu.

2: upload wallpaper yang anda gune sekarang


3: ceritakan pasal walpaper tersebut
gambar ni adalah mr. lamka. masa kejadian adalah selepas makan besar budak2 kelas aku. photo boom kat belakang tu its not really a photo boom, evrything was set up, anyway it does't seems right, huhu. please don't try that at public!!

4:bila kali terakhir aku makan pizza..
on my birthday party, 11 april 2010 if i'm not mistaken.

5: lagu paling latest aku dengar
kebahagiaan dalam perpisahan yang dinyanyikan oleh tuan empunye blog, hehe.

6:ape yang anda wat selain mnyelesaikan tag ni?
takda pape, online sambil tunggu game uruguay vs france.

7:selain nme sendiri..dipanggil nme ape?
akmal, amal, mal, bote, lamka, lamkasorous, sosos, abang long.

8: tag lagi lapan (8) orang
nasib baik la follower lebih 8 orang, aku letak nick name je la, kalau korang rasa rajin nak buat, buat la ye.
1.. nayville
2.. faiz
3.. apple
4.. bella
5.. inspirasi
6.. kaizen
7.. biha
8.. xera

9: siapakah orang no 1 kepada anda?
kakak aku yang no dua.

10:katakan sesuatu kepada orang no 5
aku baca blog kau satu tag pun takda, asyik cite pasal awek tak habis2, ni aku bagi kau keje sket, buat la kalau rajin.

11: no 3 ade hubungan ngn sape?
tatau la dia ada hubungan ngan sape, tapi dia ni ngan aku, aku dah macam comforter dia lak nak setel masalah sume. tapi member nye pasal takda hal la.

12: bagaimana pula ngn no 4?
kawan baik kepada kawan baik aku.

13: pesanan kepada orang no 6?
kurang kan membebel, haha.

14 : kata2 cinta untuk orang no 2?
love u so f**king damn much sayang, hahahaha.

16 :berikan 5 perkara yang anda twu tentang orang yang mngetag anda?
dia ada abang kembar
mak ayah dia adalah mak ayah aku,
adik beradik dia adalah adik beradik aku,
jenis darah dia sama ngan aku,
sedare mare dia adalah sedare mare aku.

19: gay or less?
gayless!

1 comments:

Nur said...

agak was was dengan statement soalan ke5! haha..

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh