rihana adelia ke alam berjalan....

SELAMAT HARI MENJADI INSAN YANG BERNAMA
RIHANA ADELIA!!

17 FEB 2010, sorang lagi hamba Allah dipertemukan jodoh untuk melihat keindahan muka bumi ni, dia adalah anak saudara aku yang ke dua a.k.a anak nayville yang ke dua jugak. kalau sape yang pernah baca blog aku pasal anak buah aku yang sorang ni, aku ada jugak la menyumbang dalam proses kelahiran dia ni. bukan nye jadi bidan ke ape, tolong tanam uri je. tak nak panjang cerita, akhir kate daripada uncle akmal kepada rihana adelia, semoga keberkatan hidup, hidayah dan rahmat Allah sentiasa melimpah kat Adel ye, amin InsyaAllah.....


2 comments:

alyyani said...

wah lainnye muka adel time ni! suka bila adel pakai baju ni tp tak dapat pakai lama. huhu...

btw, ko nye wish, tersentuh jiwa raga aku. harap begitu lah hendaknye. amin....

wannurakmal said...

comelnye >,<

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh