tesis yang menyakitkan

macam aku plak yang buat tesis ni........ hehehe... kak long aku skng ni dlm proses nak menjilidkan tesis master nye, dalam 5 buah gak la yang dia kena jilid tu, buat ape bnyak2 pun aku xtau, bnyak benor copy kena buat nye, sebelum jilid 4 sure la print out dulu sume hasil kerja nye, dan aku lah yang menjadi mangsa nye, dengor mcm senang je kan, tapi.......... amat la terseksa disebabkan requirement yang sangat la detail n ntah hape2, aku rase paper yang rosak (cycle paper) je dah bleh buat kamus dewan kot,...... by da way kak long aku buat master kat ukm, dia cite kat ukm je sakit sikit, kat universiti laen more flexible la..... tapi ok la, dengan usaha yang diberikan n upah yang agak berbaloi maka nye siap gak print tesis nye tu..... esok kak long aku turun kl nak pegi jilid tesis nye ngan mak ayah aku, jumaat ni dia nak submit kalo sume setel....... kalo x, x konvo la dia tahun ni......

0 comments:

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh