kini sudah bermula

kat belakang umah aku skng ni sangat la bersepah, sebab ape???? orng utara kate 'nak pebesak dapok'..... ada sedikit penambahbaikkan untuk dapur umah aku, ni pun sebab belakang umah aku dah ada jiran baru, so nak more privacy, kena la di tutup belakang nye bagi mengelakkan jiran baru belakang umah aku nanti tidak menjalankan aktiviti skodeng ke umah kami..... kerja2 penambahbaikkan baru dirasmikan pada hari ini, stakat ni sume right on tyme walaupun ada sedikit masalah, masalah ape??? skng ni diorng nak bwt foundation, masalah nye tyme diorng nak korek lubang, ad sorang mamat indon ni..... 'ibu2, saya tercangkul paip air, habis air nya keluar, terkejut saya.....' tapi diorng profesional, senang je nak handle masalah tu dan ni lah hasil kerja diorang untuk hari ini......


foundation nye, lebih kurang 3 kaki gak dalam nye b4 dimasukkan simen...


ni bukan mat indon, ni mr. lamka.....


agak cepat simen ni kering.....


barai dah belakang umah aku.....


batu bata yang bakal digunakan.....


ni benda alah ape pun aku dah lupe.... hehehe


dah bleh tanam orang dah aku tengok.......


ni la mat2 indon yang mengerjakan belakang umah kami...


kerangka tok foundation nye.....

2 comments:

Mrs. Simplicity said...

ape ni? tak paham.. buat ktne ni?

lamkasorous said...

la....xkn kau xtau kot???? nak tutup blakng umah tu, nak bwt mcm makyong tp kite pnye lagi lawa la nnti.... hehehe

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh