ahad.wedding.ukm.rania ayesha

ahad lepas aku ngn famly pegi holiday, holiday ke???? ye la kot...... kitorang pegi.....
  • umah orang kawen
ada jemputan dari guru besar n pengetua sekolah mn pn aku x ingat, kat manjung...... yg aku tau diorang kawan ayah aku la, bukan guru besar ngn pengetua ni yang kawen, anak2 diorang yang dh jumpe jodoh, so kawen la....... nak ikot kan ada kenduri kat seri iskandar, cikgu sekolah mak aku a.k.a ex cikgu aku dulu iaitu cikgu hasnah abu othman, tapi dia ni bukan buat kenduri kawen sebab dia ni dah awen n anak2 dia pun x cukop umor lg nak kawen, so...... dia buat kenduri doa selamat je la, umah kawen yang kitorang pegi ni kat manjung n bukan nye satu line ngan umah cikgu hasnah tu, sebab tu la x pegi kenduri nye, lagi pun kami akan ke next destination yang menggunakan jalan manjung tu....... dah habis makan, minum, jejak kasih kat dua2 kenduri kawen ni, kami pun ke........

ni pengantin kenduri kawen yang 1st


door gift yang di sedia kan, kampung jawa batu 18 langat mari......


aku xtau pe benda yang diorng pukul tu, gamelan kot.....


blog aku xkan xda gambo aku...... hehehe


ni umah kawen 2nd, kitorang minum je sebab kenyang sangat


menilau2 cari member nye.....

  • universiti kebangsaan malaysia
pehal kitorang pegi sini lak????? daftar masuk u pun lambat lagi....... pegi ukm ni sebenor nye pegi hantor adik aku yang last iaitu asyran bin anuar, ada program easy math, nok belajor add math kate nye...... blajor kat sekolah x cukop kate nye...... sampai ukm agak lambat, maghrib gak la...... dah hantar si yan ni sume, kami pun beransur ke.......

suke sngat....... ad agenda laen sebenornye dia ni....


ni la budak2 yang x cukop belajor add math kat skolah masing2........


b4 dilepaskan kena warning dulu....

  • umah kak ngah aku (nak jumpe nia je)
kalo nak ikot kan, nak balik je perak terus...... tapi rindu kat anak buah aku punye pasal, tu yang singgah umah akak aku ni...... sampai kat umah akak aku, 1st thing yang kedengaran adalah suare nia yang menangis....... maklum la nia ni sedang membesar n dia dah mula mengenali orang, kami ni not so familiar for her, so melalak sesaje la si nia ni..... nak2 ngan opah nye...... ngan uncle akmal dia ok...... hehehe, tapi kredit tok kak ngah aku sebab mee kari nye yang sedap...... aku makan pun x cukop..... dah setel makan2, mandi, solat, gosip2 sume kami pun pulang ke perak........

nia buat muke ketat....


mee kari yang disediakan utk kami


ni je la keje nia, menggigit je......

4 comments:

Mrs. Simplicity said...

baru ni balik kedah pun tak mau kat org. letih mama dia dok dukung dia. lepas ni nak balik kampung tinggal nia kat nursery la sebab nia tak suka balik kampung..

lamkasorous said...

hahahahah..... kau yang mintak nia nngis tyme blk kedah hari tu..... doa seorang ibu kan makbul....

Mrs. Simplicity said...

oi siot, kalo wan baca ni mati la aku. jgn la ckp...

Unknown said...

weh...
bknke ko pn same g easy add math tuh??smpi ke joho lg...
krenye ko pn sme r gak xckup blaja add math kt skola dlu...ngee~

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh