tag 2 - 28 Q from nayville

tag yang paling banyak soalan tapi tak la pressure nak menjawab. mari kite tgk..

1. bekas kekasih saya adalah...
seorang wanita...... hehehe

2. saya sedang mendengar...
lagu OST om shanti om, lagu om shanti om....

3. mungkin saya patut...
tido skng...... ngantok wei....

4. saya suka...
orang yang flexible a.k.a open minded

5. sahabat- sahabat saya...
sume nye manusia..... binatang satu dua je..... hehehe

6. saya tak faham...
kalo orang buta tulis karangan guna tulisan jawi..... ????????? huhuhu

7. saya kehilangan...
lemak badan....... xda lemak pun kalo nak ikot kan...... hehe

8. ramai yang berkata...
muka akmal mcm ainal...... btl ke?????

9. cinta itu adalah...
love, dan love itu adalah cinta..... hahahah

10. disuatu tempat, seseorang sedang...
terbongkang tido.......

11. saya akan cuba...
ganti najib suatu hari nanti...... bleh ke????

12. telefon bimbit saya...
ada key pad, lampu, speaker dan yang paling penting bleh call n msg sume orang..... hehe

13. ayat selamanya membawa maksud...
x terkira lame nye......

14. bila saya terjaga...
4 sure akan menguap, tak pun menggeliat....... huhu

15. saya paling meluat...
orang yang suka meluat ngan orang laen......

16. pesta / parti adalah...
tempat yang mak ngn ayah aku x bagi aku pegi...... hehehe

17. haiwan yang paling comel pernah saya temui...
hamster mb????

18. peringkat umur yang paling menyeronokkan...
stakat ni aku paling suka tyme aku umur 0-9 bulan before aku dilahir kan..... hehehe

19. hari ini...
sedare mare aku datang umah.....

20. malam ini saya akan...
4 sure akan tido.....

21. esok pula saya akan...
cuba bangun tido secepat mungkin......

22. saya betul- betul inginkan...
tido kat istana YDP agong...... bleh x????

23. ketika anda lihat wajah anda dihadapan cermin pagi ini...
aku sangat bersyukur aku masih ada wajah untuk aku lihat dihadapan cermin.....

24. pusat membeli belah @ arked permainan...
pusat membeli belah

25. makanan barat @ jepun...
barat

26. bilik terang @ gelap...
terang

27. makanan segera adalah...
sangat segera untuk disediakan...... hehe

28. ayat terakhir yg anda telah katakan pada sesorang...
kat bilik!

29. siapa yang ingin anda tag...
faiz
epaljatuhitugraviti

1 comments:

faizlaster said...

ni ke tag???hehehe

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh