no more school student

semalam sekali lagi aku ngan family aku pegi slim river. ambik adik aku yan yang dah habis exam spm nye. maka nye dengan ini takda dah anak2 hj. anuar n hjh. rokiah yang bersekolah lagi. yan tunggu nak sambung belajar je la, kalo dia masuk form 6 still ada la budak skolah dalam family kitorang ni. tapi aku rasa tak kot. adik beradik kami yang laen ada yang dah keje, ada yang still belajar n yang tunggu nak kawen pun ada gak, ada ke???? hehe.

lepas ni mak aku buat bundle buku2 sekolah la gamaknye kat skolah dia nanti. dah takda sape lagi yang nak guna nye, kalo nak tunggu nia n adik nye may be silibus dah laen kot. so same ada sedekah kat orang or jual kan aje la pilihan nya. susah2 sangat bakar terus pun ok gak, haha. banyak tu tak banyak la, ada la dalam beratus2 buku sekolah kat umah ni, 6 orang punye stock kan. so, kepada sesapa yang nak buku teks, buku rujukan n segala buku2 sekolah rendah or menengah, datang la umah aku ambik ye.

4 comments:

Mrs. Simplicity said...

MANA BOLE BAGI ORG BUKU SEKOLAH KITE TU. KENANGAN TUH!

YELA, BARU SEDAR YG DAH TAKDE DAH ADIK2 AKU SEKOLAH. SEMUA DAH NAK MASUK PERINGKAT DEWASA + TUA.. LEPAS NI MAKIN BESAR LA FAMILY KITA. BEST NYE!

kaizen said...

buat sedekah...
selagi buku tu org pkai korg gak dpt pahale...

lamkasorous said...

insyaAllah lah buku2 tu bg kt bdk2 skolah yg susah, x pn bg sedare mare..

lamkasorous said...

kaizen: tim, sblm terlmbt, hepi belated bday, nek sem nnti blnja aku ye.... hahhahaha...

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh