silverian

malam semalam baru sampai umah, cuti sem kan, dalam pukul 9 kot sampai, nak ikotkan dah lame dah sampai stesen bas medan gopeng, pukul 5.30 kot aku sampai, tapi tunggu mak ngn ayah aku yang agak lambat, so lambat la aku balik umah nye, lepas diorang datng jemput, kalo nak ikot kan aku nak balik je umah terus disebabkan kepenatan yang amat sangat, tetiba lak mak aku teringin nak makan capati kedai mamak dekat ngan medan gopeng tu, aku pun layan kan aje la, then dah setel makan sume, kami pun pergi menunaikan solat maghrib di masjid negeri, tapi aku jamak la kan, nak solat kat masjid UTP takot tak sempat, nak plak hujan n xleh nak bawak laku sangat, so setel2 kan je sume kat ipoh tu senang, nk solat ke, ape ke sume, dah habis solat sume, baru lah teruskan perjalanan balik umah, pendekkan cite, aku sampai umah, mandi2, on9 jap then tdo...... zzzzzzzzzz..........

0 comments:

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh