sem ni.....

stkt ni sume nye ok kot aku rs, ape yg aku blajr ini sem:
  • amalan teknologi logi (air-conditioner)
  • akidah ketuhanan dan sains
  • termodinamik
  • teknologi bahan
  • lukisan kejuruteraan
  • kejuruteraan industri
  • kemahiran penyelian
dalam bnyak2 ni yg plng best lukisan kejuruteraan kot, sbb nye aku dah belajar dah sume nye, nak plak dlu kan aku ambik archy, so agak sng la pd aku sbjek ni. akidah ketuhanan mcm blaja agama, tp more to general je sbb subjek ni non muslim pun ambik gak, xda la pasal islam je, subjek ni tyme presentation agak susah sbb nye kena cite segeneral yg boleh, slap2 terckp lbih2 psl islam, mmg kena btl2 brfikiran terbuka la nak blaja subjek ni, xda la nk xtream sngt. termodinamik adalah night mare pd sem ni, test bru2 ni pun agak kantoi, subjek ni bnyak psl heat yg mmg aku plng x suka, dngn bnyak graf nye, refer table tu ini, aku kalo bab2 daya ke bleh blah la lg, tp yg ni aku naek bndera putih la. teknologi bahan plak dah mcm blaja kimia, bnyak pasl material selection for industrial design, bleh thn gak subjek ni tp x seteruk termo la. pastu kejuruteraan industri dah mcm blaja ekonomi, bnyk psl nak meminimum kan kos tok produce sesuatu brng la, subjek ni pun bleh thn bnyak gak table2 nye tp alhamdulillah la aku ok gak ngan subjek ni. subjek plng ringan adalah kemahiran penyeliaan, tp kalo x study brat gak jd nye, subjek bnyk psl supervisor n bnda2 general yg mmg kite lalui hr2 dlm hidup ni, tu yang bleh goreng je tyme test. last skl major aku amalan teknologi logi, subjek ni lak more tu praktikal, bnyak gak bnda bru yang aku blaja, brazing, psng aircong, mantain aircond, bru knal ape bnda nye gas R12, R134a, R22 n gas2 yg laen, baru aku tau advantages n disadvantages sume gas2 ni yang iklan kat tv slalu dok tayang tu.......... harap2 lpas la sem ni n xda yg sangkut...... GANBATEKUDASAI!!

0 comments:

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh