award & tag ni aku terima kak ngah aku, wlupun blog aku ni dah berkarat, bleh gak dpt award hahah

ni la award nye. green is my third fav colour....

1. Berikan 1 hobi yang paling anda gemari
x menentu tp most of the time tido la, kalo hobi aku study makna nye dunia ni nak kiamat la tu.... hahhah

2. Berikan 2 nama kawan anda yang paling rapat dengan anda
current best fren are faiz n onga, nak ikot kan bnyak kwn baek aku, dah mntk dua, so aku bg my latest best fren la....

3. Berikan 3 jenis warna yang anda suka
- biru - sebab dlu skolah rendah umah sukan biru, dr situ terus bekenan n most of my shirt are blue colour.
- coklat - coklat adalah warna kulit aku, kalo pakai pape kaler coklat ni aku nengok sedap je mate memandang.
- hijau - kalo tngk kaler hijau kan bleh menenang kan fikiran.

4. Berikan 4 nama orang yang paling anda sayang
- hjh rokiah - mak aku
- rania ayesha - anak aku
- haji anuar - ayah aku
- mr. lamka - diri aku

5. Berikan 5 jenis sifat manusia yang paling anda benci
-orang bodoh yang tunjuk diri dia bodoh
-orang pandai yang berlagak pandai
-orang yang x sedar diri
-budak pempuan yang pakai tudung on off
-orang yang suka nak jd orang laen

6. Berikan 6 benda yang mesti anda bawa sebelum keluar rumah
- ic
- lesen
- phone
- kunci moto
- sapu tangan
- inhaler

7. Berikan 7 destinasi percutian yang ingin anda kunjungi
alamak, tak de specific tmpt la nak pegi tapi teringin nak pegi tempat ni sebab mak aku cite mcm best je bila dia pegi negara2 org ni
- jepun
- beijing
- bali
- sabah

8. Berikan 8 kenangan yang paling anda tak dapat lupai
- aku bwt major operation umur 2 tahun
- dahi aku kena jahit
- aku lepas interview architecture
- lalang sebelah umah aku terbakar tyme kami bru 3 hari pndah perak
- aku x bleh hantar mak ngan ayah aku tyme dorng pg mekah
- lepak ngan budak2 uitm (architecture)
- masuk uthm
- umah cheras jaya


9. Berikan 9 impian yang anda impikan
- further study in architecture
- duit banyak
- melancong sebanyak yg boleh
- kawen cepat2
- ada kehidupan sendiri
- anak banyak
- maju kan diri sendiri
- jadi rajin
- aku nak satu malaysia kenal aku

10. Berikan award dan tag ini kepada 10 orang kenalan blog anda
-sape nak ambik la, dh expired dah tag ngan reward ni..... hehehe

0 comments:

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh