balik UTHM

esok malam aku ngan family aku pegi johor, sbb nye???? hantar aku la yg blajo kat sane, skang ni orng laen sibuk psl cite m.jackson mati, aku plak tngh sibuk nak kemas brng2 nak blk esok, dan perkara paling normal tyme aku kemas brng ni, kedengaran suare ayah aku bising2 tnye itu, ini, brang cukop ke x, ni dah kemas ke, itu dah kemas ke, sume dah susun elok2 ke....... hish..... aku tau la sume tu wlupn aku ni ad sikit pelupe...... selamat berkemas la kepada sesape yg tngh kemas brng skng ni ye......

3 comments:

Unknown said...

xsngke ko ne pelupe...ngeee~
aqpn mahu pUlang hrne...sgt cdeh!!!

lamkasorous said...

yupe2..... dh la mls nk pack brng ni... hahah

faizlaster said...

bang lommm...
kiter dok sebilik k...
hehehe

me, myself & i

jangan nak berlagak pandai kalo pandai
jangan nak tunjuk bodoh kalo bodoh